Tuesday 24 February 2009

Salam pagi dr SABAH

salam... hehehe hari nie da 3 hari aku kat sabah...tapi bz jer...sbb hari ahad sampai ptg khamis tu aku kat TUARAN, Sabah...siangnyer aku kena duk kat kampus nie...da jam 4pm baru leh gi mane2 tapi jauh giler nk gi KK so duk je la dlm kampus nie...menikmati tasik yg agak luas jugak n hutan2 yg tebal...hehehe...kita boleh relax la jap kat sini dr kesibukan kota di bandar...so x sempat lagi gi mane2...sampai hari ahad hari tu aku sempat gi ONE BORNEO jah...tu pun dgn pertolongan kawan atas kawan... tima kasih lah kawan baru aku tu...sbb luangkan masa utk aku n the geng...so tu jeh le yg sempat aku pergi...yg lain InsyaAllah aku akan duk kat bandar KK betoi2 hari Khamis...so mlm to maybe byk lah tempat yg aku leh pergi jln2...Sabtu pagi baru fly balik KL...k la chow dulu bah...

2 comments:

Ms Haslina said...

sambil bekerja sambil berehat2...seronoknyerrr...

maidatul said...

boleh la tukar2 angin kejap...tp kalo gi x buat kerja lagi bagus... pk jalan2 je la lagi syookk...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails