Tuesday 17 February 2009

hujung minggu aku

salam... Sejak my hubby sibuk ngan program kejenye hujung minggu aku agak boring...so utk menghilangkan boring aku yg x seberapa tu...aku pun bt program sendiri je la...kat rumah xde sapa so aku tipon adik aku yg da kawin2 tu utk join aku yg tengah boring nie...hehehe...nie lah hasil hujung minggu aku...bersama anak2 dan adik2 aku...masa adik aku dtg nie gak la aku minta tlg dieorg join aku pergi beli brg2 dapur atau ape2 saja2 lah...tapi kalo dieorg free lah...kalo ada program sendiri aku tak kacau lah...nti kena marah ngan hubby dieorg lak kan... Nie dadih mangga yg aku masak...adik aku gak sibuk suruh buat...tgk ada balen2 serbuk dadih yg aku guna masa adik aku kawin dulu so aku buat lah...pic bawah tu siap...bila da sejuk tutup and da sedia utk di simpan dlm freezer...bila da sejuk sungguh enak utk makan...nyaman skali...


Keluar nk gi brg2 dapur n keperluan anak2...masa nie kakde and hubby la kena bwk kami kemana saja nak pergi...nie adik aku yg baru kawin tu...sibuk gak nak ikut...hubby die sibuk keje so tak follow...angah nie pantang kalo kami jumpa adik beradik mesti nak join skali...kalo hubby tak de pun ok tapi kejap je la pastu sibuk tipon hubby die suh jemput balik...nasib la dapat hubby yg memahami...Phew...nie lak my Dini da botak kepala die...before hubby pergi hari tu kami da decide nk botakkan rambut die...sbb sebelum nie byk sgt halangan bila time nak cukur rambutnye...skang da BOTAK...

2 comments:

Ms Haslina said...

wah adik badik muka cam sama gitu...baguslah activiti sesama kan..

alah comelnyerrrr dini...

maidatul said...

hehehe...dlm gambo je sama kot kt luar mesti lainnyer kami nie...kalo free2 kami memang mcm nie jea...sonok jea...

anak2 kecil nie ibarat bidadari yg pasti semuanya comel2 gitu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails