Wednesday 13 May 2009

Cameron Highland

25 April 2009
Di awal pagi lagi aku sudah membangunkan diri...setelah selasai solat aku terus siapkan makanan for my little girls untuk mereka makan dalam perjalanan nanti...hehehe...seronoknye nak berjalan-jalan nie...tahun nie memang nie la 1st percutian kami semenjak Tuan Muz sangat sibuk dgn kerja-kerjanya...dan masa cuti yang sedikit nie lah my hubby dapat meluangkan masa bersama family...
Gerak dalam kul9 gitu...tu pun da lambat...aku pun lupa
kenapa...on the way tu pun banyak gak la tempat menyingahnya so sampai pun lewat...kul1 lebih camtu sampai...pastu gi check in dulu...sesambil jalan ke hotel tersempak dgn karam singh walia...aku pun cakap kat hubby "ni mesti ada kes dia tgh siasat nie"...my hubby senyum jea...da check in kami solat dulu...pastu terus kuar gi lucnh...area hotel tu memang banyak tempat makan...kami pilih foodcourt yg betul-betul depan hotel...bila sudah makan baru ada tenaga untuk berjalan-jalan di sini...heheheh...

Da penat dlm kete seronok guling2 atas tilam pulak...


Tempat pertama yang kami tuju...mestilah ladang strawberi dulu...pekena strawberi coklat dulu....
Bukan main seronok lagi dua beradik nie makan..sampai comot gitu...;)


Lepas lama lepak kat sini kami...kami macam nak pekena Teh so kami pergi ke Cameron Valley Cafe...dalam jam 4 lebih kami lepak disini pulak...sambil merasa angin sepoi-sepoi bahasa...cewah ayat poyo da keluar....
Akalili bab-bab mcm nie memang die sukalah..kalo di rumah xde can la nak usik sume..kat sini aku biar je lah sbb my hubby ada...heheheh...


to be cont.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails