Monday 4 May 2009

kemalasan melanda

Hari nia da kena kerja semula...aku punya la malas nak datang kerja...siap da fikir dalam kepala bangun subuh nanti aku nak tido semula...at last aku fikir2 nanti banyak lak kerja yang aku nak buat nanti kalau aku EL so aku terpaksa merajinkan diri bangun seperti biasa untuk memulakan tugas hari ini...tapi kalau aku leh dapat cuti tanpa rekod alangkah bahagianya aku tido hari nie... Maklumlah sepanjang aku bercuti aku memang sentiasa tidur agak lewat malam dan asyik berjalan kesana kesini jea...mana lah cukup tido untuk orang yang kuat tido macam aku nie...huwaaaa.... Nak tidooooo...di office banyak gak kerja yang aku kena buat...ye lah da lama cuti2 malaysia nie... Dan aku suda rasa macam malas nak buat kerja tapi apakan daya itulah tanggungjawab yang harus aku kerjakan...bosanlah...banyak aku nak citer kat sini pasal cuti2 malaysia aku...nantilah aku sambung...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails