Wednesday 27 May 2009

Last Saturday...

Kerja aku skang nih asyik menggantikan staff yang xde kat office...tapi bila da bosan aku pedulik apa aku nak buat kerja aku gak...nyampah tul asyik buat keje org tapi bila time aku memang die tak tau pun nak buat keje aku...kalo tau pun belum tentu die nak tolong...semoga Allah ampun kan dosa aku sbb melalut nie...bukan apa kadang2 kita sebagai manusia nie kena lepaskan apa yang terpendam dalam hati nie...takut2 nanti terlepas pada org yg tak bersalah pulak... hehehe... macam2kan...dan hari baru ada kesempatan sikit la nak menaip dan upload gambar utk blog aku...
Sabtu lepas aku dan member office di jemput utk menghadiri Majlis Perkahwinan anak Kak Bi...so utk bagi muka kat Kak Bi aku datanglah without family...lagipun start aku kerja gi Bahagian Lapangan Terbang dulu Kak Bi banyak settlekan semua yg berkaitan dengan Kak Bi untuk aku dengan cepat sekali...so tima kasih Kak Bi dengan kerjasama itu...dan skang aku ini berpeluang meluangkan sedikit masa ini utk Kak Bi...
dan terima kasih to my mom sudi jaga cucu-cucu agak aktif itu...tak terbalas jasamu itu...
Baru sampai dan masih menanti member yg lain...posing dulu...

Suasana di Majlis bertema "Garden Wedding"

Majlis berlangsung di Kelab Golf Perkhidmatan Awam...

Bila da habis makan berposing2 la pulak...


2 comments:

Ms Haslina said...

wah jadi orang 'bujang' sekejap..seronok tak?hehehe

maidatul said...

hehehe...akak kejap bolehlah...nak kata seronok boleh layan je lah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails