Monday 18 May 2009

Terima Kasih...




16.05.2009
Macam biasa aku jaga Sorfina...adik-adik asyik call tanya khabar...nenek aku kat Bentong pun call tanya pasal Pina...nenek aku paling bising skali sebab aku tak masukkan Pina kat wad...InsyaAllah aku boleh jaga dan boleh kawal keadaan lagi...Macam-macam menda nenek aku pesan... Malam dalam 9 lebih adik aku datang bawakan Kek dan hadiah mainan untuk Pina...Hari nie Alhamdulillah dgn izin Allah ubat yang doktor bagi dan aku secara konsisten bagi Pina makan die beransur pulih dan aktifnya bertambah...so Pina dapat gak potong Kek akhirnya...Tima kasih ek Makde bawakan Kek and mainan utk Pina...Akalili tak lepas peluang untuk potong Kek juga...itulah kakak Pina...

2 comments:

Ms Haslina said...

alahai teruk juga demam pina yea...kecian..tp da ok kan...

selamat hari jadi utk Pina..semoga kekal sembuh dan sihat selalu..amin

maidatul said...

Alhamdulillah...da sembuh...
Tq...amin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails