Friday 8 May 2009

hanya DIA saja yang tahu...

Dalam kegembiraan setiap insan itu ia tidak akan lari dari merasa kesedihan...lepas aku cuti seminggu dan bekerja seperti biasa sehingga hari Selasa...masa perjalanan pulang dari kerja...mak aku call...dalam hati nape lak mak aku call...tak penah lak mak aku call time2 aku balik kerja macam nie melainkan ada hal...bila aku angkat...mak aku bagitau adik aku boy excident...aku terus blur kejap...pastu aku tanya mak aku balik...boy nape...aku macam tak tau nak cakap ape dah...at last aku cakap kat mak aku xpe lah nanti call balik...dalam kul8 mlm gak la aku jumpa adik2 aku yg duk KL gerak skali...sampai bentong dlm kul9 mlm terus gi ER Hospital Bentong...masa sampai ramainye la orang aku tengok...dalam hati aku teruk sangat ke boy kena nie...start dari kul6 ptg sampai kami sampai tu still kat ER lagi...jap2 gi Xray...jap2 gi jahit luka2...jap2 gi Xray balik tengok mana2 yang patah...jap2 gi jahit luka balik...aku pun pelik nape lak teruk nau sampai macam tu skali...aku hanya berdoa sangat2 adik aku tak seteruk dalam fikiran aku...da kul10 lebih baru boy kuar dari ER...dan akan dipindak ke Wad lelaki... aku tengok die da mamai...mata pun bukak separuh jer...kepala penuh ngan tompokan darah dan dua tempat berjahit...bahu ke siku panjang ngan jahitan...kaki kiri memang xleh jalan terseliuh...ibu jari kaki patah...tapi aku bersyukur pada Allah ianya tak seteruk yang aku fikirkan...Alhamdulillah...memang aku takut kalo bab2 excident nie...Hari selasa masuk wad hari semalam da transfer ke KL...senang mak aku nak tengok...



Hari nie mak cik aku buat operation...semoga semua berjalan dengan lancar...aku doakan agar Allah permudahkan segala2nya...buat pakcik aku semoga die tabah dengan ujian dan dugaan yang Allah berikan...

2 comments:

Ms Haslina said...

ya ALLAH...keciannya...semoga adik akma cepat sembuh..
camana boleh accident?
juga pada makcik, semoga semua dipermudahkan ALLAH..amin..

maidatul said...

Tima Kasih...Aminn...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails