Thursday 29 October 2009

ISNIN cuti.....masak-masak.....jjcm......

 
Amboi-amboi da cuti sabtu ahad pun aku amik cuti lagi hari ISNIN bukan apa menghantar si kenik Nur Dini Sorfina ke klinik. Da delay dekat sebulan nie pun appointment yang baru dari tarikh sebenar kalau ikut aku malas nak pergi tapi ada satu lagi sesi untuk complete kan dos yang diperlukan oleh kanak-kanak sekecilnya. Sekarang ini punyalah lama nak menunggu mana tak nyer kita pergi check up sebab ada appointment tapi ada lak manusia-manusia yang suka-suka datang tanpa appointment sebab tak datang pada tarikh appointment yang sepatutnya...sepatutnya buat lah appointment baru...macam aku kan...tak susah orang lain...kalo sorang dua tak ape nie haaa amik kau...sampai ke petang pun tak habis-habis...Nasiblah aku ini jenisnya agaklah penyabar sikit jea sabarnya...oklah tu...Alhamdulillah...



HA ha...aku kebelakangan ini sangatlah suka nau makan Tahu dan Saderi...so dalam minggu lepas jea aku 2 kali tak silap aku masak Sambal Tahu dan Sup Sayur Saderi...ermmm memang puas jea rasa bila makan...memang layann sungguhlah...




Malam Isnin aku da malas nak masak nampaknya...balik dari Hotel Legend kami terus ke Melati makan terus pekena Satay Haji Samuri...Sebenarnya aku kenyang wey makan kat rumah masa lunch mana tak nya aku masak TomYam campur punyalah banyak...tapi Akalili lah yang teringin nak makan Satay so ikutkan jea...order pun tak banyak...


 anak kecil itu tengah merayu abahnya untuk belikan DVD Kartun...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails