Monday 7 December 2009

lajukah aku...

 Hari nie aku berbeg beg ke office...for the game...

Assalammualaikum semua...huh lama sungguh aku tak carakan blog nie...dengan aktiviti di office, di rumah dan di luar membuatkan kurang masa lapang untuk mengarang citer2 aku yang lepas2...kalau boleh banyak menda yang aku nak simpan kat dalam nie...

Eerrmm...hari nie aku dapat hadiah lagi...aku nak ucapkan terima kasih atas pemberian hadiah belated birthday aku on November...dan ada satu hadiah nie aku dapat ada simboliknya kata si pemberi itew...ikan lumba2 itu bermaksud aku seorang yang laju...hikhikhik...kelakau jea aku dengar member aku bagitau...rupa2nya aku sama macam ikan lumba2...baru aku tau...hahaha....kata my pren "aku bagi ikan lumba2 tu sebab ko laju sangat...sorang ikan lumba2 dan sorang kura2"...lah siapa pula kura2 itu wey...tak pasal2 En Muz pun terkait sekali...huhuhu...takpe balik nanti aku check my hubby macam tu ke idak...la nie my hubby tengah outstation kat Melaka...sedih jea...baru nak balik kerja sama2...ingatkan dapat kat KL rupanya dapat kat Melaka lak...dugaan...

2 comments:

Ms Haslina said...

belated birthday yea dik...selamat berkerja....

maidatul said...

hehehe...tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails