Monday 15 February 2010

Jalan2 Cari Makan

 
  
Di Ayamas aka Rasamas tidak pasti pula aku bila bertukar nama, budak berdua ini sibuk nak duduk dekat ngan Opah mereka...macam manalah Opah nak makan...bukan apa Opah mereka rajin sangat melayan itu yang suka sangat tu...tengoklah tu sibuk asyik nak posing jea...bulan nie kami asyik makan Rasamas jea sebab makNgah budak berdua nie belanja...tq ye makNgah semoga murah rezeki...amin....
  
 
 
Sudah tahu nak dapatkan Bihun sup tulang dan Laksa yang sodap dimana....diminum bersama fresh oren dan teh O limau ais...hubby yang mengidam sangat Bihun sup tulang dan aku Laksa...Alhamdulillah...aku order roti canai untuk Akalili sebab selalunya dia akan minta roti canai tapi lastly aku dan hubby habiskan juga sebab Akalili share dengan aku Laksa...Akalili memang peminat Laksa walaupun agak pedas...mereka sibuk berdoa aku berdoa sambil snap pictures, ampun ye bang...

 


Last week pergi Pizza Hut order macam nie...dan yang terbaru aku tahu hari itu breadstik sudah tidak ada lagi kata pelayan itu...digantikan dengan garlic breadstik...aku lagi suka breadstik dari garlicbread...huhuhu...nasib lea soup of the day adalah mushroom, i like it...

2 comments:

sha said...

makin tomei plak si sorfina nie..yg kakaknyer plak dh nk jd model meja pizza plak..hik5!!!

maidatul said...

tq kak pida ---> said sorfina
kak pida tak sesuai la jd model..hihihi ---> said lili...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails