Thursday 25 February 2010

Spaghetti Bolognese

Today ada meeting pagi-pagi lagi...aku duk ngadap PC bukan main lama so aku sudah lewat nak buat air sebelum masuk meeting...so masuk meeting kebetulan pulak bos lambat masuk meeting sebab ada hal lain...aku pun teruslah mem breakfast kan diri dengan hidangan yang di sediakan...Nasi Lemak Ayam dan aku pilih Nescafe untuk minum...Alhamdulillah nak habis makan bos sampai tak lah berkeroncong perut nie...so dong dang dong dang... almost 12 jugak lah baru meeting habis...

SO lunch aku tak nak lah makan...tapi tetibalah pulak tekak nie teringin nak makan Spaghetti Bolognese...padahal selalunya aku lalu tepi akak jual spegatti tu tak pernah pula nak beli...dan aku belilah...erm balik tu aku makan rasa macam lain jea...mungkin tekak nie yang memang tak sedap...sebab yang makcik aku buat sedap jea aku rasa...nie masam dia terasa betul rasanya...maybe terlebih tobasco kot lah...atau apa pun tak tau lah sebab aku tau makan jea...itulah lain kali benda-benda macam nie kena belajar masak sendiri baru puas hati...takpa lah lain kali sudah tahu tak perlulah beli lagi...tak cuba tak tahu kan...

2 comments:

Ms Haslina said...

mmg kena masak sendiri baru best...lagipun klu yg belinya, x puas sgt klu makan..

maidatul said...

betul la akak kan...kena blajar masak nie...hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails