Monday 1 February 2010

Today.....Public Holiday

Assalammualaikum....

Hari ini aku cuti sebab Hari Wilayah....01 Februari 2010...Alhamdulillah duduk dirumah dapat kemas-kemas apa yang patut seronok juga da lama rasanya tak kemas beria-ria macam ini....selalunya hubby yang tolong buat itu dan ini so today me dapatlah berkemas-kemas sedikit....nasib juga hubby kerja kalau tidak mesti tak dapat nak buat semua ini mesti ada sahaja tempat yang hendak ditujui....

Hari ini kerana aku cuti maka aku nak masak bihun sup...emmm seronok rupanya jadi surirumah sepenuh masa.... InsyaAllah murah rezeki aku nak jadi surirumah sahaja mudah-mudahan Allah permudahkan semuanya....tak sabar rasanya untuk semua itu dan aku nak tinggal di kampung ;).....

Buat my MIL semoga segalanya dipermudahkan Allah....amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails