Friday 5 August 2011

Salam 5 Ramadhan

Selamat menjalani ibadah puasa semua.

Sudah masuk hari kelima kita semua berpuasa. Alhamdulillah aku masih mampu berpuasa walaupun pagi tadi masa aku buat dressing doktor suruh aku tidak berpuasa buat sementara waktu untuk ambil ubat mengikut jam yang telah ditetapkan. Tapi aku hanya tawakal pada Allah agar Dia permudahkan semuanya untuk aku dan aku masih meneruskan perjuangan. Amin.

Sekarang ini aku cuma duduk dirumah. Mc aku bersambung-sambung. Walaupun aku mc tapi kepala ni duk fikir pasal kerja yang melambak di office. Tadi aku ikut hubby hantar Akalili ke sekolah dan aku singgah sekejap di office nak cari dokumen penting. Tup  tup tengok banyak kerja da. Bos bagitau minggu depan sudah ada audit pulak. Aku pun tak pasti lagi dapat masuk office ke tidak minggu depan. Huhuhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails