Monday 2 March 2009

kerja menanti ohw...lepas sudah Rinduku...

KERJA...KERJA...KERJA...
Salam...Hari nie masuk opis mcm biasa je...masuk je da byk kerja yg menanti...keje sampai bile pun tak akan abis...so mcm2 menda aku nk buat...tp tak semua yg akan aku settlekan hari nie...yg urgent aku dulukan...nk ikutkan aku malas nk masuk opis arini memandangkan muka aku agak gelap...mcm udang kena bakar...1 hari berjemur kat pulau...nie penangan 2 Pulau yg aku gi...tapi memang syokkkk....



LEPAS SUDAH RINDU...;)
Sampai jer rumah ptg Sabtu tu...mereka sgt gumbira...aku pun rindu sgr kat mereka...Lili and Dini peluk aku kuat2 sampai tak lepas...rindu betul die kat mak die nie ye...

2 comments:

Ms Haslina said...

alhamdulilah da selamat balik ek...ooOOO kulit terbakar kea...

cian budak2 kena tinggal..kan...

maidatul said...

Alhamdulillah...tu la...gelap sikit...
Alhamdulillah dua2 memang rapat ngan Opahnye so xde problem kat situ...
Anak2 nie memang Akma nak ajar slalu ditinggal tinggalkan...nti mereka pandai berdikari...lagipun kita akan rasa lain...lebih menghargai anugerahNYA.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails