Wednesday 8 April 2009

Aku larikkkk......

Bila aku berjalan-jalan di Jusco, Seremban...Orang paling seronok kesana adalah Nur Akalili Hanis Muzlienor...Sebab?...Bila sudah sekali naik menda nie berkali die nak naik...huhhh...aku tak larat nak layan...tapi Alhamdulillah my hubby cukup sabar dalam melayan karenah anak2nya...Syukur punya hubby yang pandai dalam membantu aku menjaga anak-anak nie...kira abang i nie serba serbi boleh layannn la....Alhamdulillah..."tapi abang nak tau tak bila abang tak de nie i macam sedikit ada tekanan dalam memdidik anak-anak"...sebab tu tiap-tiap hari my hubby akan call aku tanya pasal anak-anak...cerita pasal kesukaan Hanis bila berada disini...dier sanggup tunggu menda nie kalo kena tunggu turn...aku pun duduk la kat kerusi panjang sambil Hanis yang tak sabar-sabar nak naik da menda nie suka-suka tengok aku...aku pun layannn lahhh...tak silap aku menda nie kena bayar RM3 untuk 15 minit...ok la 15minit...tapi bila 15minit da berlalu boleh dier nak main lagi...aku pun naik angin...cepat-cepat ayahnya angkat dan bawak terus gi tempat lain...so kalo aku masuk Jusco nie aku memang aku cari alternatif laitidak mengikut jalan yang ada menda alah nie...huhuhu...tapi my hubby memang suka pun lalu sini...macam-macam....layannnnn.

2 comments:

Ms Haslina said...

Haziq pulak kalau nampak mainan yang kena masuk 0.50 x 2 tu..mulalah buat perangai..
heheh..budak-budak kan..memang gitu..

maidatul said...

Tu la die...tahan tak tahan jea la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails