Thursday 2 April 2009

tambah koleksi....



Hehehe...tadi lunch aku berlari ke tesco ampang jap beli barang2 pantry sikit...sempat gak aku rembat baju tido 2 pasang kat situ untuk si Lili and Dini...tapi on the way tu aku gi isi minyak dulu...sempat rembat 2 kete nie...saja menambah koleksi hubby...last year die sempat rembat 3 model setiap kali gi isi minyak...so skang aku rembat skali dua...hehehe...
Tadi kat tesco ampang tu aku lunch pizza...tapi aku silap hari bulan la pulak masuk hari nie...sebab hari nie bukan mushrom sup of the day da...sungguh tidak enak skali aku menikmati pizza hari nie...

...

3 comments:

Ms Haslina said...

wah..makan pizza di tesco ampang...

maidatul said...

salah waktu makan tu...slalu tanye dulu sup die ape...nie kawan terus terjah jer so tak le beh sgt pun smlm...

Ms Haslina said...

la...kecian nya..

suami akak da malas nak kumpul kereta tu..sebab sebelum ni kesemua koleksi dia da di minta oleh anak buah akak..pastu cousin akak yg kecik dis'pore..
kesudahannyer tak tahu da pi mana kesemua kereta tu dirumah..
lagipun Haziq duk main, campak sana sini kereta tu..
x leh wat aper2 dah..
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails