Wednesday 22 April 2009

my little girls


always love both of u

Bila aku bosan aku akan lihat gambar mereka didalam pc nie...hilang penat aku bila lihat mereka berdua...dan aku sangat tidak sabar hendak balik untuk jumpa mereka...walaupun tiap-tiap hari bersama mereka...bila membesar nie macam 2 ragam aku tengok mereka berdua nie...tapi alhamdulillah semua yg aku ajar mereka boleh ikut...alhamdulillah...dan apa yang aku ajar pada Lili...dia dapat praktikkan pada adiknya...Dini...dan aku sangat syukur pada Allah kurniakan aku anak2 yang sihat dan bijak pandai...setiap hari abah call mesti dua beradik tak lepas dari hendak mendengar suara abah...abah pun sangat happy sbb anak2nya sentiasa sihat dan gembira...ermm tengok la sapa yang jagakan...Alhamdulillah...segala2nya dari ALLAH...

2 comments:

Anonymous said...

lilie nie sebijik mcm you lah..especially her behaviour, right??? dinie plak mcm ayahnyer..betul tak??

maidatul said...

ntah la babe...gua pun tak tau...mungkin kot...just wait n see...
;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails