Wednesday 15 April 2009

patut la.....meragam

Hehehe...padahal aku tangah banyak kerje di opis ni...tapi nak relax jap lah penat aku ngadap kertas2 yang menimbun nie...sakit gak mata nie tengoknye...padahal doktor kata aku sakit mata sebab banyak ngadap komputer...still nak cakap kertas2 yang menyakitkan mata aku huh giler agaknye aku nie...tak nak terima kenyataan sebab aku sangat suka mengadap komputer dari ngadap kertas2 nie...apa-apa jelah...aku nak citer pasal Dini nie...dua tiga hari nie asyik meragam...aku pun naik seram gak kadang-kadang...aku nie dah la jenis penakut sikit...sebabnya Dini suka berjaga malam dan melihat satu-satu tempat dalam bilik aku macam ada org lain selain kami...nie yang aku macam seram sejuk je di buatnya...puas gak la aku nak melelapkan matanya...kadang-kadang aku biarkan lampu terbukak sampai ke pagi...tapi bila pikir-pikir balik maybe Dini nak beralih bulan kot...Hari nie dah sebelas bulan rupanye...tu kot yang die lain macam sikit...i hope that...aku tak suka menda-menda seram nie...paling aku tak suka...

Gambar nie Nur Dini Sorfina dalam pantang lagi...

2 comments:

Ms Haslina said...

keciannya...kita doakan yang baik-baik saja...

lepas itu..JANGAN FIKIR YANG NEGATIF..biasalah kan..bila baby beralih bulan..macam-macam ragamnya kan..

semoga tabah selalu my sister..

maidatul said...

tima kasih akak...akma memang gitu...penakut sikit... InsyaAllah semoga ku tabah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails