Thursday 23 April 2009

boleh la....


gambar nie aku amik dari tingkat 8 opis aku...

Hari nie aku tak berapa sihat...nak buat kerja pun mcm tak selesa jer...ni mesti aku bukak banyak fail semalam utk cari minit mesyurat yang da berkurun lamanya lepas...macam mana la aku nak jumpa...huhhh...tu je lah kerjanya bos asyik nak bagi arahan memanjang...apa-apa je lah...nasiblah audit pun da habis kalo tak lagi penin kepala hotak aku nie...nak kena tag semua mendalah yang dieorang nakkan...hari ni aku merajinkan diri turun ke pasar tani semata-mata nak cari air untuk diminum...giler ape aku nie...sebenarnya aku dah tak larat duk dalam opis nie...asyik bersin jer...semua da tegur...ye lah kan nak bersin biar lepas betul2 baru puas bersin tu...hahahah...nasib la korang dengar aku bersin...ampun ya....kat pasar tu sempat aku rembat kerepek-kerepek untuk di kudap-kudap dalam opis nanti...hehehehe...hari nie cuaca pun ok so aku singgah semua tempat yang ada kat pasar tani...saja-saja cuci mata...tapi aku pi pun dah lewat so dieorg macam nak kemas-kemas dah...sebabnya aku kuar pagi tadi dan kul 1pm baru sampai opis...hehehe...pergi mana ek...pergi?????

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails