Friday 24 April 2009

surprised...dan kenny rogers lagi....



Aku sampai opis pun da 2.30pm so lepak jap dan sambung kerja semula...dalam kul 3lebih macam tu...aku dikejut oleh satu suara...suara budak...pida tegur aku...suara sapa tu...aku jawab maybe anak En Ilias kot...sebab En Ilias selalu bawak anak dia naik office...tetapi....


Ada suara budak panggil aku mak...lah anak aku rupanye...hubby aku buat surprised la pulak...datang time aku kerja nie...ye pun rindu kat aku tunggu la aku balik 4.30pm...da nak balik pun nie...kecoh la pulak satu office...semua tegur aku dan menyakat aku saja je lah...nampaknya lepak nie ada je lah bahan untuk aku di jadikan bualan...oh no....






Lepas lunch kat luar tadi...aku dan rakan sekerja round dulu kat The Mall tu...hehehe. hari nie Kak Sya belanjalah...Kenny Rogers lagi...Alhamdulillah...tima kasih ek Kak Sya nenanti belanjalah lagi...semoga Allah murahkan rezeki...nyum...nyummm...nyummm....itu adalah yang aku makan...dan semestinya muffin vanila adalah pilihan aku...nyummm...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails