Monday 13 April 2009

Bila aku......MALAS...

11.04.2009
Hari aku tak tau nak suruh sapa masak...kalo ada ape2 aku suh mak aku masak tapi hari nie tak kan aku nak suruh mak aku masak lak...hari nie hari relax-relax untuk mak aku...so aku call adik aku yang boleh join skali makan2 nie...kami gi tapau PIZZA Hut dan ke Secret Resepi untuk KEK bonda tersayang...yang lain2 semua tak boleh balik je...so aku terjah bonda pada kul2 petang... Akalili dari luar berlari-lari mencari OPAHnya...ke dalam keluar tercari-cari...

Akalili : OPAH...Opah...opah...mana opah nie..."rupanye OP
AHnya pun tau die dtg cepat2 sembunyikan diri...dua beranak nie memang suka main sorok-sorok...hehehe...bila da jumpa..."elok jea Akalili wish kat opahnya...
Akalili : Opah selamat hari jadi...kakak ada beli kek untuk opah...jom kita potong kek...

Opah : "Senyum jea aku tgk muka mak aku bila dgr cucu die ckp macam tu..." Tima kasih...

SELAMAT HARI JADI UNTUK BONDA KE 49...
EMAK kasih sayang yang EMAK berikan tidak ternilai..
akan aku hargai segala yang telah EMAK curahkan..
tidak dapat aku luahkan dengan kata-kata kerana ia
nya amat bernilai buat aku...
terima kasih EMAK kerana menjaga aku dalam susah
dan senang
tanpa sebarang keluh kesah...

terima kasih kerna menjadi EMAK...


Semoga Allah berikan kesihatan tubuh badan yang baik untuk emak...dipermudahkan dalam segala-galanya...sentiasa berada dibawah RAHMATNYA dan PERLINDUNGANNYA...amin...

Kami pun makan kek dan pizza jea...makan sampai puas aku beli pizza large 2 kotak, sup 2 bekas serta garlic break dan kek Secret Recipe "Hazel choclate chesse" sedap la gak...
Pastu aku macam tetiba jea rajin nak masak...ayam ada...tgk apa yg boleh dimasak...ohh ok aku masak Kurma Ayam...banyak giler aku masak padahal org tak ramai pun...xpe la boleh sapa2 tapau bawak balik rumah jea nanti...Ahad da tak perlu nak masak makan...hehehe aku la tu kot da malas nak masak...

2 comments:

Ms Haslina said...

wah..kurma ayam..sedapnya..

semoga emak akma di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki..amin

maidatul said...

hehehe...tetiba lak rasa nak makan ayam kurma tu yg masak...Alhamdulillah kejap je abis...makan ngan roti pon sodap...

tima kasih...amin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails