Thursday 6 August 2009

1st day di JB

Selamat Malam....

Hari ini aku bertolak ke Johor Bahru. Alhamdulillah lancar. Gerak dari KL kul 9 and sampai gi JB dalam 12 lebih camtu. Berhenti pun 2 kali tak silap. Aku tido je la my pren yg drive. So lak lah drive laju sangat pun sebab hari nie tak rushing nak untuk siapkan kerja. Sampai kami check in di The Zon Regency. Oklah lepas solat dan lepak-lepak jap aku gi Swimming pool bila lama beremdam lapo la pulak so pi pekena Hi Tea di Club Lounge habis makan terus gi Mall dalam The Zon just window shopping jea ada yang berkenan tak kena ngan saiz lak so abaikan je lah tak nak pikir. Hampir kul 7 camtu masuk bilik lah....lepas Mahgrib kuar gi makan2 lak... Terima kasih untuk yang belanja tu ek... Tapi aku rasa malam nie bukan aku makan malam tapi melantak kot. Padahal aku letak nasi sikit jea tapi Ya Allah senak tu perut. Lauk macam nak makan 10 orang. Tapi aku makan mana yang mampu jea...hehehe...alamak aku macam ngantuk la pulak...gambor pun tak sempat nak upload takpe lah nenanti aku upload...ok Good nite...

6 comments:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

welcome to JB..best ke g JB? hehe...kalau nani tak g melaka boleh je kita jumpa kan..makan mala katne akma? u shuld try yong tau fu kat kg melayu..best..

maidatul said...
This comment has been removed by the author.
maidatul said...
This comment has been removed by the author.
maidatul said...

ok la JB b4 nie pernah g ngan hubby...kalo die ada mesti beh je la ni ok je lah...hehehe...tu la kalo nani tak gi Melaka leh jumpa ek...g Kg Melayu tapi makan lain je.hehehe...

Ms Haslina said...

wah2 sakan gitu 'lelepak' di JB...hehehe..

maidatul said...

Dapat member satu kepala ok la...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails