Friday 28 August 2009

Seronoknyer...

Salam Ramadhan 7
Alhamdulillah penat lelah menyiapkan kerja yang melambak-lambak siap jugak akhirnya....Minggu nie memang serabut kepala tengok meja aku...Ya Allah sangatlah penuh dengan kertas-kertas...so hari seronok da settle sume tinggal nak bagi kat bosss jea...sangat seronok lagi this monday public holiday...boleh tidor lelama...lately nie Sorfina asyik jaga kul2am sejam lebih gak baru tido balik mengantuk nak bangun semula jangan cakap la...lucky aku sensorg tak kisah nak bangun sahur kul bape b4 imsak...sebab aku bangun pun just minum air jea tapi En Muz kena prepare ape2 yang patut...cuti-cuti baru aku rajin nak masak memasak nie...time keje memang simple jea masakan aku...wokey la sambung keje semulo...

2 comments:

Ms Haslina said...

minum air tea jea kea?...

kami makan sahur nasi + satu lauk sahaja (masak lebih dari lauk berbuka) + air panas segelas.
sempoi jeaaa...

maidatul said...

minum jus jea akak...tak de nafsu nak makan sensorg...tapi bile member ada laju gak la makannyer...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails