Wednesday 26 August 2009

Sayu hati ini...

5 Ramadhan 1430

Assalammualaikum...

Sudah masuk hari ke5 kita menunaikan ibadah Puasa...dalam suasana tenang kita dapat mengerjakannya...ermmm...tatkala inilah hati aku kembali sayu mengenangkan orang yang aku sayang pergi buat selamanya mengadap Ilahi...Ya Allah aku tidak pernah lepas dari mengingati ini semua...bila saja kedengaran suara jemaah di surau mengerjakan ibadah solat terawih hati ini semakin sayu selaju air yang keluar berjujuran...hanya Dia sahaja yang tahu apa yang aku alami selama ini...selama 11 tahun aku mengharunginya...sayu ini kerana ia terjadi di bulan ramadhan...tatkala aku menulis ini air mata tanpa di sedari bergenang2 so cepat2 aku kesat nanti org nanpak da kecoh la pulak...semoga roh abah sentiasa berada di tempat orang2 yang disoleh dan dikasihiNya...amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails