Wednesday 19 August 2009

malangkah aku...

Ntah ape nasib aku semalam...aku pergi satu mini market nie da settle pilih2 barang pas tu nak bayar la...total out dalam rm106 camtu so aku keluarkan lah note rm110 dan ada satu keping je note rm10 yang aku ada dalam purse ok la...tapi casher tu tgk duit rm10 punyalah lama...belek punya belek tak puas lagi boleh die gi tanye supervisor die...last last datang kat aku... cashier berkata : "akak saya rasa bank tak terima nie" aku : dalam hati "pehal la pulak ngan duit aku tu"... then die tunjuklah tempat yang menyebabkan bank tak akan terima note sebegitu...dah la itu jea note rm10 yang ada so kena la pecahkan note rm100 yg lain pulak...aku bagi adik aku bayar tol nak balik nanti pun die tak mau...punyalah aku pun fikir sapa lak la yang da susahkan aku nie...sesuka hati jea bagi aku note mcm tu...aku call la En Muz cakap sapa ntah da kenakan aku...padahal sepoloh hinggit je tapi saja je aku nak buat kecoh sikit...last last aku gak kena balik...apa En Muz cakap "dah la jangan guna duit tu, dan ampunkan dosa org yang sengaja or tak sengaja bagi duit tu...so aku ye kan jea lah...dan terimalah ia kerana itu ketentuanNYA...

> hari nie adik aku ada temuduga kat KKR mudah2an Allah permudahkan semuanya...amin
chayukk...chayukkk gg...u can do it...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails