Tuesday 4 August 2009

relaxxx sebentar bersama blog....

Alhamdulillah baru dapat relax kejap depan PC ini. Berlari aku ke Shah Alam sekejap dan ke BB Plaza sekejap hari ini dari pagi dan sampailah lunch tadi...dan Alhamdulillah aku sangat bersyukur kerja-kerja peribadi yang aku nak settlekan semua sudah beres...dan perut aku agak senah sedikit akibat makan Pizza celebrate birthday kawan-kawan. Terima kasih kawan.

Dan sekarang aku kenalah buat kerja di pejabat. Masalah kerja aku semua sudah siap tetapi network tidak ok so aku tidaklah boleh mem print kerja-kerja yang aku buat. Maknanya tidaklah salah aku relaxxx jea kottt... betoi ke...Betullah tu kan.

Dan esok aku akan ke Johor Bahru until Jumaat...Jeng...jeng...jeng...to my friend kat JB kalo tidak bz bolehlah kita jumpa ek.

2 comments:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

nak g jb? allamak, nani lak kena g melaka..kalau tak boleh kita jumpa kan..g jb stay katne?

maidatul said...

la ye ke...x dapat la nk jumpe ingat baru nak jumpa nani...lama betul tak jumpa sejak sek men dulu...akma stay kat The Zon Regency...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails