Wednesday 12 August 2009

rambu ramba di JB...update 13.08.09

Semalam aku syokkk layan blog tetiba sorang member nie ajak aku pergi Putrajaya tolong orang sana kibarkan bendera Malaysia....hahahha...aku tengah syiiioookkk berblog sempat publish gambor jea without story so la nie aku nak berstory mori sikit...hehehe... so dalam 12.10pm semalam aku chow dari pejabat gi Putrajaya...dalam 12.50pm baru sampai kat tempat yang dorang lancarkan kibaran bendera nie...aku gi nie pun just drop member jerk...motif utama gi pong nak pekena Mee Rebus...tapi malangnye tak jumpe pun Mee Rebus aku tu...tak pe lah so aku lunch Char Kueh Teow jea lah...terima kasih my pren sebab belanja Mai ok...sambil tunggu member yang join kibarkan bendera tu aku lepak jea kat tempat makan sambil borak2 until 2pm member yang join tu pun da call suh amik...program da abih...so amik die dan terus blah balik ofis...

Nak kata frush tak dapat Mee Rebus idak lah pun...mengidam pun tak...tapi memang 2 3 hari nie aku asyik teringat kat Mee Rebus jea...sikit2 Mee Rebus...dan tak sangka aku my pren nie tolong cari kan Mee Rebus untuk aku...padahal pagi tadi bekpas aku da pekena Mee Goreng...tapi tanpa pengetahuan aku my pren nie kesian kot kat aku die da belikan aku Mee Rebus nie utk bekpas so aku pun 2nd round makan Mee Rebus tu bersama2 member di opis...tq ek Faizal ingat gak ko kat Mai nie...


4 comments:

Ms Haslina said...

syiok nyer 'melaram' di JB....

maidatul said...

Mane de melaramnyer akak wey...member ckp mcm org dlm pantang de la...hahaha...

Ms Haslina said...

tapi taste berpakaian akma sama cam akak...suka...

maidatul said...

hehehhe...tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails