Tuesday 10 August 2010

Traffic Jam

Erm Jumaat lepas aku balik lewat dari office konon-konon malas nak layan jam tapi sampai pukul 1900 masih padat kereta di atas jalan raya... Nak tahu kenapa??? semuanya kerana Sogo Members Card ohhh no...memang jam gile-gile laaa...

 



Jam hampir 1800 aku turun ke tingkat dua ke surau untuk solat dan ingat lepas solat nak balik terus...erm ambik kau aku tengok dari tingkap jam...Ohh memang semangat sungguh mereka-mereka ber shopping di Sogo... Aku??? macam malas da nak pergi tempat yang sesak-sesak nie nak nak lepas kes Sorfina hampir hilang dan semua itu membuatkan Akalili fobia untuk bawa adiknya berjalan dan dia sekarang sanggup duduk rumah dari ajak aku berjalan-jalan... Ohh kesian Akalili ini semua adalah kelalaian aku dan hubby...sedey jea..


Jam 1900 itu juga aku keluar dari office dan ikut jalan mana ntah sebab hubby yang drive kereta..hikhik...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails