Thursday 12 August 2010

2 Ramadhan

Salam Ramadhan semua...

Alhamdulillah hari ini aku kerja macam biasa insyaAllah sampai jam 1630 dan baliklah. Tidak seperti semalam dan kelmarin aku masuk office sekejap saja dan keluar. Dan semalam itu aku keluar pun dalam keadaan yang tergesa dapat call terus keluar before that aku tengah kemas-kemaskan meja...erm niat sebelum puasa nak kemas-kemas mana yang patut tapi tergendala dan semalam niat da cantik tapi hanya Allah saja yang tahu...

DAN hari ini semuanya aku siapkan...ohh seronok tengok meja sudah kemas dan teratur gitu...tapi aku tidaklah kemas semuanya dari pagi tadi sambil-sambil bekerja dan berjalan2 aku kemas2 dan now baru saja siap...duk depan pc pun seronok...hehehe

me today...

seronok da kemas...

2 comments:

Lyndha said...

bestnyer bleh balik awal...kat sini, time orang dh kemas2 nak balik tu laa boss punggah sumer file suh baca...

erm...barang2 raya dah beli ke? hehehe

maidatul said...

Cenggitu lak ye...erm bos always rite what to do...sabor jea la.

Xde brg pepun sgt nk dibeli.. Lgpun kena tunggu cik abg free la baru membeli...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails