Friday 6 August 2010

i'm not in the pink....




Salam pagi Jumaat semua...

Ermmm hari ini aku terlewat bangun sebab kepala weng sikit...Allah nak uji Alhamdulillah masih gagah untuk ke office...Dari semalam lagi kepala aku sakit dah tapi aku malas nak ikutkan sangat. Padahal sebelum itu aku rasa takde apa pun aku buat macam biasa saja tapi itulah semua kuasa Dia...

Paling ketara lepas Mahgrib semalam tidak dapat aku menyudahkan bacaan sebab kepala aku tengah weng agak kuat so buka telekung terus aku baring sampailah habis berita...sebab aku dengar heheh...kuat juga bangun terus lepak atas sofa amik mood semula...lama gak aku amik mood pastu layan internet jap...tiba-tiba my colleague call tanya tentang meeting today...bila dengar suara lain terus tanya apahal...memang sengau teruk aku pun da tak tahu nak control macam mana...sebab hidung aku pun da tersumbat bagai...ohh tidak boleh jadi lepas off phone aku terus kemas-kemas lepas solat isyak terus aku tidur.

Alhamdulillah pagi nie walau terlewat bangun aku still sampai office before 7.30am... ;))
Apapun selamat berkerja semua di pagi Jumaat yang mulia ini... 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails