Friday 27 August 2010

still not in the pink...

Salam 17 Ramadhan...

Hari nie aku sampai awal di office mungkin jalan sedikit lengang sebab Selangor cuti...sampai awal aku pun godek-godek hrmis tapi aku punya pc nie memang ada problem dengan IE so still tak leh buka sampai muka depan hrmis jea pastu sudah hang...ermm aku terus ambil port baik terus tidur sampai pun awal kan...kepala aku pun still pening sebab malamnya memang kurang tidur, sudah dua hari aku gitu sebab hidung still tersumbat dan tekak masih sakit di tambah dengan batuk...ujian...alhamdulillah aku masih tidak tinggal menunaikan rukun islam yang ke-empat ini...tapi tak lama pun tidur dalam 15 minit gitu da bangun...ngadap pc semula...baru ingat aku nak settlekan bil-bil yang patut disettlekan...
 
Hari ini pun tak berapa nak busy aku buat kerja sikit-sikit jea...plan aku sebenarnya nak ke klinik pagi tadi berofe ke office tapi malas pula nak pergi so ingat pergi belah petangnya pula tapi tengok keadaan KL yang serabut dengan traffic jam nya di area klinik yang aku nak pergi so aku balik rumah terus...



*** memori sebuah keluarga - hari ini genap 12 tahun Arwah Abah aku pergi meninggalkan kami semua...bila aku ingat semula saat pemergiaannya ohhh sangat pedih untuk aku terima semua itu...tapi apakan daya semua umatNya pasti akan mengadapNya suatu hari nanti...buat Arwah Abah, Yahya Bin Mohamed semoga roh abah bersama-sama orang beriman dan orang-orang Dia kasihi...Al-Fatihah...aminn...

2 comments:

maidatul said...

terima kasih armouris singgah sini dan terima kasih juga for the info.... ;))

Ms Haslina said...

amin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails