Friday 6 August 2010

McD & KFC pun OK

 Setelah di taburkan black paper...

 Roti burger nie memang besttt...

 Air kopi O adalah harus OK...

Erm semalam aku temankan my colleague ke Bank Rakyat Kajang untuk ambil geran kereta dia sebab nak renew roadtax...selepas settle semua itu kami ke Mc Donald yang berhampiran untuk breakfast...ini adalah 1st time bekpes ngan member kat fast food...tq to my pren belanjakan...

Kalau bekpes ngan family aku nie seronok...suka makan burger nie sebab ada daging dan telur lagi pula rotinya lain dari burger biasa2 keluaran McD...kalau order burger nie masing-masing ada part masing-masing daging dan telur especially Akalili dan Sorfina...Akalili suka daging serta roti dan Sorfina suka telurnya sahaja aku tukang layan sajalah...tapi part air kena tukar teh O sebab hubby adalah kureng kopi O...



Malam pada minggu lepas aku lupa da hari apa...aku ada appointment dengan somebody so ajak hubby join sekali...tapi sebelum jumpa dia hubby ajak ke KFC sebab Akalili nak makan KFC pulak...sampai saja hubby order aku ambil seat...sekali dua beradik bukan main seronok lagi sebab belon berteburan sana sini....tak pasti kenapa jadi macam tu...so seronoklah dua beradik nie main belon...dan aku tengok lama-lama ramai kanak-kanak yang datang ambil belon tu dan main dan bawa balik sekali termasuklah dua beradik nie...hikhik..maybe dorang baru lepas ada event apa-apa kot...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails