Tuesday 10 August 2010

Ziarah

Semalam aku kerja separuh hari saja....Petang aku ada hal peribadi. Sudah settle hal aku aku pergi jemput MakCik aku dari Kuantan datang nak melawat WanTam (adik wan aku) yang tengah koma di HKL sudah sebulan WanTam koma kat sana...petang itu aku bawa makcik pergi sana...jumpa TokTam tanya macam mana perubahan WanTam...Alhamdulillah sudah boleh tukar ke wad biasa dari CCU...air muka TokTam pun nampak ceria sikit walau dalam hati masih terlihat seribu persoalan...semoga Allah permudahkan WanTam cepat sembuh...amin.

Selepas sudah selesai semua aku ajak MakCik aku balik rumah berehat dulu sebelum balik ke Kuantan semula...Jam 1800 barulah MakCik aku gerak balik ke Kuantan...
MakCik aku ini datang tak pernah dengan tangan kosong ada jea benda yang akan dibawa...nasib la jauh perjalanan ini kalau tidak kompom durian penuh satu bonet...hehehe...sebab tak tahan bau dalam kereta so durian tak jadi bawa...yang ada buah Duku Langsat dan Rambutan...Alhamdulillah..
Akalili memang suka sangatlah sebab Akalili suka makan Rambutan bagi banyak mana pun dia boleh layan...tapi aku bising juga takut batuk dan sakit tekak pulak nanti...

Duku Langsat

Rambutan

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails