Friday 10 December 2010

aku dan semalam...

Salam hari Jumaat yang indah semua... erm hari nie alhamdulillah aku kerja hari nie...

Semalam ada orang buat surprised kat aku lagi nasib lea aku masih di office kalau aku kena kerja luar kan sia-sia duk satu hari di office aku keseorangan...terkejut juga aku ingat mes yang dihantar thru chatting fb tu main-main sebab hubby tak hint apa-apa pun kat aku...hampir jam 1000 tetiba sudah sampai...bukan main smart lagi macam nak masuk office lak aku tengok hehehe..."aik tak kerja ke..."..."dapat kelepasan cuti aka cuti ganti"...erm nasib ada kuih aku beli...memang kuih muih saja semenjak sakit perut atau bubur nasi dan telur rebus...dan biskut2 tiger kegemaran aku masih ada lagi so hubby layan tu jea lah suruh pergi kantin makan tak nak...aku pulak banyak kerja nak di buat...

Lunch kami bersama di tugu, bukit tunku tu...erm sampai pun agak lewat singgah pasar tani beli-belian juga...so bila sudah sampai makanan sudah mau habis makanya layan apa yang ada sahajalah....

Gulai lemak ikan keli & telur itik...

 Ayam kampung...

 My food...

My hubby food...

Entah KENAPA dan MUNGKIN KAH aku memang sudah tidak boleh makan cili padi itu...lepas aku take lunch semalam perut aku meragam semula...before makan itu pun hubby sudah perasan yang gulai itu pedas tapi aku kata boleh nie...so masa makan tu memang le sedap nasi tengah panas dan memang fav gulai pedas-pedas nie...sekali ambik kau...mungkin ini masa yang sesuai nikmat makan aku ditarik kot alhamdulillah...baru aku beringat sikit orang lain yang susah nak dapat makan itu...subhanaAllah...


Hubby ajak pergi balik then pergi klinik aku memang malas da...aku bagitau hubby maybe aku kena ambil gamat healin semula sebab sudah lama juga aku tidak makan gamat tu...hampir tiga tahun juga aku behenti makan selepas elok dari gastrik...now maybe sudah banyak asid semula...asalnya hubby nak pergi petang itu juga tapi bila aku sampai rumah terus melepek sambil tekan perut...

Lepas Mahgrib juga kami keluar cari gamat healin alhamdulillah ada stokis kat sana...beli-beli terus hubby suruh makan sudah lea yang flavour plain tu nak muntah aku telan...duloo duloo aku ambil yang oren now sudah tidak boleh akak yang jual itu kata...pack pun sudah bertukar wajah juga harganya...then terus hubby cari mc D untuk aku pekena bubur nasi...alhamdulillah...

Sorfina yang habiskan juga...


Dulu2 minum yang ini...

Gamat tulen yang lama...
Gamat tulen berwajah baru...



p/s ---> pagi tadi lupa makan gamat kalau hubby tau kena bebel lagi...careless padahal dia sudah bagitau before pergi office...huhuhuh :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails