Tuesday 14 December 2010

pencarian kasut bermula lagi

Weekend baru nie aku ajak hubby cari barang-barang keperluan NurAkaliliHanis untuk masuk ke Pra-sekolah tahun depan...bila cakap untuk cari barang sekolah adoiii ini Akalili bukan main suka bangat...kami je JJ mencari barang keperluan sekolah...tapi tak semuanya dapat sebab baju dan seluar track bottom tiada saiz untuk Akalili yang kocik sangat badan nyer...

 Akalili punya pilihan...
Aku pun suka sebab senang pakai sarung jer...

Alhamdulillah awal bulan hari itu kami cuti untuk settle kan urusan sekolah Akalili...sekolah Akalili hanya sebelah dengan office aku so senang aku nak hantar dan ambil alhamdulillah...Akalili bukan main tidak sabar lagi nak ke sekolah habis semua makcik pakcik sepupu sepapat Akalili war war kan...sungguh excited harap-harap Allah permudahkan segalanya untuk Akalili...amin.


Di lain waktu pula aku pun ye ye nak jugak kasut baru...alhamdulillah terima kasih dengan kasut baru itu...bab mencari kasut memang satu kesukaran bagi aku kadang-kadang kecianlah kat hubby yang dok ikut aku ke hulu ke hilir sebab nak cari kasut...nasib lea dapat orang yang penyabar gitu kalau tak mau nyer dibebelkan aku...tq yer sayang....

My new shoes...

My previous...


p/s --> pesen kasut hampir sama jea semuanya...tak terpikir nak pakai lain dari yang lain lagi...tapi aku sayang lagi kasut PB aku tu...banyak jasa dan lama sungguh aku pakai kehulu kehilir...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails