Thursday 2 December 2010

small celebration...

Minggu lepas aku balik Bentong...semasa raya haji hari itu aku memang tak dapat nak balik sebab hubby kerja...so last week hubby ajak balik Bentong seronoknya...aku pun memang nak sangat balik sebab nak mengurut...rasanya sudah lama benar badan-badan aku ini tidak dimanjakan...alhamdulillah balik aku bagitahu wan aku yang aku nak mengurut...wan aku ok jea...cadang nak balik petang Sabtu selepas pergi wedding my besttt buddy itu tetapi ada pulak hal lain yang nak buat so malam jugaklah balik ke Bentong...kebetulan adik aku yang duk Semenyih nak balik juga so kami berkonvoi lea...

Bila hari Ahadnya...hey that day is my birthday...lepas balik dari wedding saudara aku hubby sibuk ke kedai kek untuk beli kek...cadang hubby nak beli kek di KL masa on the way nak balik Bentong tapi bila sudah balik malam terkejar-kejar nak ke Secret Recepi...1st SR pergi sudah tutup tapi still ada orang di dalam kedai beria hubby minta nak beli satu kek tapi tak dilayan...sebab dorang sudah tutup akaun...hehehe...so pergi pulak cari tempat lain adalah satu SR nie bukak lagi tapi kek yang hubby nak cari takde pulak...erm aku cakap tak perlu nak beria sangat...dengan sedih hubby minta maaf kat aku sebab tak dapat nak belikan aku kek...kalau tidak tepat jam 12am hubby nk suruh aku potong kek...hehehe...takpe aku nak tidur jea bila sampai Bentong nanti dalam kepala otak aku nie...aku kan suka tidur dari makan-makan nie...


Tak sangka lak aku ada small celebration untuk aku dan my brother...seronok sebab masa tu ramai kat umah wan aku...

Menu yang disediakan...yang best sekali ada laksa...nie idea hubby siap ada dua kuah lagi...asam dan lemak...yang masak my auntie...

Birthday girl yang ke-29...muda lagi nie...hehehe...
Blueberry kek...sodappp sekejap jea habis...

My brother yang baru balik dari kenduri rumah kawan dia pun kena paksa potong kek...
hehehe siap baju melayu dan bersongkok lagi...


p/s ---> tq to my dear hubby dengan sambutan ini...sayang kamu...i'm happy...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails