Thursday 30 December 2010

saya sudah pandai...

 
        
         Petang tadi menonton tv setelah seharian bekerja...erm hari nie aku puasa sunat so balik tak buat apa pun semua da siap sementara nak tunggu berbuka tu layan lea tv citer aper ntah..

Tiba-tiba Akalili datang kat aku dan bagitau "ummi tengok nie akak da pandai potong kuku nie...da pendek da kuku...akak basuh tangan ye.." ... aku terdiam...dalam hati, patut lea dia duduk diam dengan sehelai kertas rupanya potong kuku... Terus aku ia kan dan suruh Akalili basuh tangan dan cepat-cepat suruh dia simpan pengetip kuku tu...takut-takut Sorfina jumpa lain lak jadinye nanti...ok pendek dan kemas pemotongannya...

p/s   bukan main seronok lagi Akalili sudah pandai potong kuku....semua orang nak di bagitahunya...
        Kamu memang seorang yang suka berdikari...semoga Allah permudahkan perjalanan hidupmu sayang...

2 comments:

maximuz said...

emmm...pandai dah kakak.. abah bangga dgn kakak n ummi yg tidak jemu mendidik anak2nya berdikari...

maidatul said...

tq...semoga ALLAH permudahkan segalanya... :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails