Monday 27 December 2010

balik kampung...

Assalamualaikum semua....

Semua sudah makan malam ker...aku baru siap semua masak kueh tiew goreng sahaja...sekarang nie memang itulah kegemaran seisi keluarga...specially anak2 kecil sangat suka makan...

Hari nie aku kerja walaupun aku buat rancangan untuk cuti2 dirumah...lastly changed the plan...kerja pun tak banyak mana ialah sudah hujung2 tahun nie kursus da settle...skt pun da siap walaupun aku benci sangat bila guna hrmis...cumanya sijil2 jea aku tak keluarkan lagi...esok lusa settle ler sume tu insyaAllah...

Erm last week aku balik bentong...semua ada berkumpul...eh ada gak adik aku tak balik...boy dan nene yang lain ado jea...seronok bangat...agenda berkumpul adalah untuk menyambut hari kelahiran wan aku yang ke 68 tahun...semoga Allah permudahkan segala urusan dan perjalanan hidup wan...amin...yang seronoknya nak surprised kat wan esok harinya tapi ramai yang excited untuk celebrate 24.12.2010 tu jugak so da lewat malam gak we all celebrate...dan hasilnya semua tidur lewat...
 

 Kek kukus buah...Wan fav. ever...

 Semoga wan gembira bersama kami... :))

Rendang tok daging by me...
Makan dengan nasi impit...yummyyy...

Dan lain agenda juga adalah program merisik khabar untuk jiji...

Mula2 tengok jea pastu tangan nie rajin nak mengubah lak...

 Tada sudah siap digubah...

 peace no war...


25.12.2010 pula kami merisik khabar untuk jiji semoga apa yang di bincangkan akan di permudahkan semua olehNYA...amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails