Friday 17 December 2010

Jumaat again...



Salam Jumaat yang indah...

Erm pagi tadi perjalanan ke office sangat indah aku rasa dengan langit yang cerah jea...bila sudah nak sampai di office tengok langit uih ada satu garisan panjang gitu maybe jet sudah langgar awan dan membentuk satu garisan panjang kan...Hari nie juga aku rasa sejuk jea...nyaman dan tenang sungguh...malas nak bekerja rasa...

Lucky today seminar yang aku patut attend tu di tunda entah bila pula date barunya...malas aku nak fikir lagi...hari nampak relax sikit berbanding hari-hari lain dalam minggu nie...ye lah besok nak holiday kan so banyak kerja yang perlu di buat hehehe...
 
Tapi huhuhu naik kerja nanti kompom kerja sudah mula banyak dan banyak menda nak kena study...semalam kena join satu team nie untuk projek rmk10...ohww tapi saya sangat happy sebab orang yang guide team nie memang seronok bekerja dengannya...chaiyuk...chaiyuk...chaiyuk...



p/s : mood minggu nie memang tak cantik sungguh...ermmm hopefully enjoy with the holiday... (^_^)





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails