Monday 27 December 2010

Gulliver Travers Movie

 

Gulliver travels ni aku rasa lawak gak lah...nama pun sudah komedi kan mesti lea lawakss...memang gelak besar gak la aku tgk...

Semalam balik dari Bentong terus pergi Kepong da sampai sana kompom lea layan movie dulu baru balik rumah...ingatkan tak sempat nak layan movie sebab on the way dari Bentong memang layan jem juga...kat area Genting Sempah yang paling teruk sekali jem nyer...
Alkisah hubby ajak layan movie kak limah balik rumah kot tajuk dia tapi belum abis cakap jea aku da menjerit dulu...omg tolonglah aku memang tak akan dan tak nak kot layan citer-citer gitu...kalau layan pun maybe tahun2 lain...entahlah citer khayalan yang lain boleh tapi yang nak menghayalkan aku bab citer tu memang tak boleh pergi lea...kawan2 kat office pun sibuk ajak layan citer kak limah tu nasib lea Jumaat baru nie tiket full booked so terlepas aku nak layan...oh tidak...

2 comments:

maximuz said...

best gak.. ada pengajaran yg tersirat... jgn pergi Bermuda Triangle..he2..

maidatul said...

hehehe byklah Bermuda Triangle...
ya pengajaran yg tersirat...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails