Tuesday 12 July 2011

Bila....Nikmat ditarik...

Salam semua yang berkunjung ke rumah maya aku ini. 
Hari ini aku sangat sedih bila mengenangkan ujian yang Dia beri. 
Bukan tidak mahu terima hakikat tetapi cuma takut yang menguasai diri ini. 
Now tidak boleh sesuka hati nak makan itu dan ini kerana perut aku sakit. 
Memang nampak simple saja sakit perut tapi effect nya hanya Dia sahaja yang tahu.

Pagi ini pun sudah tidak tahu nak makan apa lagi apabila sampai di office. 
Cumanya aku ambil dua biji kurma dan tujuh biji kismis bersama air suam. 
Tetapi syukurlah aku still boleh makan hanya terpaksa memilih makan yang sesuai untuk perut..

Semoga Dia sembuhkan sakit aku ini. 
Hanya kepadaNya lah aku merayu...
Dan kepadaNya jualah aku berserah...AMIN.



3 comments:

Ms Haslina said...

akma - buat masa ini itu yang terbaik, kurma dan kismis.
semoga cepat sembuh.
bila perut sudah 'sakit' tengok pc lama2 pun boleh sakit kepala.
;((

maidatul said...

itulah akak memang itu yang terbaik...

tq :))

ini yg baru update, nak tgk pc xde mood...
now alhamdulillah sudah ok sikit...
:))

maidatul said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails