Friday 1 July 2011

StokiN

Salam pagi Jumaat yang indah semua \(^_^)/

Hari ini aku EL sebabnya malam tadi aku telah mengalami kekejangan kaki. 
Puncanya aku lupa nak pakai stokin lah tu. 
Cuaca pula malam tadi sejuk jadi aku malas nak bangun ambil stokin. 
Makanya tengah-tengah malam buta itu tiba-tiba kaki sebelah kiri aku kejang. 
Akibat kekejangan itu sampai ke pinggul pinggang aku sakit jadinya tidaklah larat aku untuk ke office hari ini.

Kebetulan pinggul pinggang aku itu memang sudah mula sakit-sakit dalam minggu ini. 
Kalau aku duduk lama-lama sure nak bangun adoiii bukan main sakitnya. 
Aku pun belum mula minum susu or ambil supplement lain.


Tiba-tiba dapat hadiah stokin hari tu...suka-suka ^__^

Siap ada bunga-bunga lagi ( ^__~)

Tak sangkakan dapat stokin ini.
Macam tau-tau saja aku nak guna stokin masa berpantang nanti.
Anyway thank you so much...



2 comments:

Ms Haslina said...

akak pun tak minum susu. da 7 bulan lebih hari tu baru fresh milk.

tp start dari mula pregnant mmg minum milo kosong je.
oklah, kaki pun tak de kejang.

p/s lepas ni nak tidur je mesti pakai stokin tau.
;))

maidatul said...

itulah akak time pregnant ni bila minum susu mesti perut kembung itu yg malas nk minum tu...

ntah lea akak mula2 hari tu minum horlick ok kejap pastu minum vico kejap juga oknye tp kalo kopi o tu laju la pula :((

mungkin kena cari supplement yg sesuai...

tq akak...
insyaAllah nti nk tidur mesti pakai stokin...
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails