Tuesday 19 July 2011

Sudah nampak \ ( ^-^ ) /

Erm last week aku ada meeting staff. So pertama kali juga aku saja-saja pakai blouse bersama seluar maternity itu. Bila masuk bilik meeting erm semuanya pandang aku dan bertanya. Tak kira perempuan dan lelaki semuanya tertanya-tanya adakah aku PREGNANT... Aku senyum saja. Macam-macam pertanyaan diajukan kepada aku. Lastly aku pun cakap alhamdulillah rezeki ALLAH bagi sudah empat bulan setengah da. 

Memang before itu pakai baju kurung biasa or baju kurung pahang memang tak nampak lagi kan sebab dilindungi oleh baju. Sekali bila pakai blouse terserlahlah keayuan mak buyung itu. Nasib tiada cerita-cerita yang nak kenakan aku untuk kali ini. Selamat hehehe.

Before itu ada yang tegur tanyakan yang aku ini sudah berbadan dua ke sebab lain macam saja kan. So sapa-sapa yang tegur dan bertanyakan keadaan aku sajalah yang tahu sebab itu ramai yang tidak tahu lagi hehehe. Aku buat kerja macam biasa saja tiada lembik lembik dan waktu-waktu aku wek wek pun orang belum sampai office itu yang semua tidak perasan ;))

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails