Friday 15 July 2011

Shooping di Cosway...& cerita Kasut...Sandalku...

Erm last week aku ada order barang-barang dari Cosway. Tak pernah pernah aku order begitu banyak tetiba lah pula aku boleh duk layan catalog Cosway itu. Sebelum itu juga aku ada bagitau hubby yang aku nak order barang dari Cosway tapi tidak pun aku bagitau apa itemnye, the hubby pun ok so aku order sajalah kan. So hari Isnin baru ini aku sudah dapat barang yang aku order, cumanya Termos Stainless Steel aku xde stok pula. Padahal boleh saja aku cari kat pasaraya tapi ntah lately ini kalo berjalan malas sangat nak membelek terasa penat gitu kan hihihi...

Barang yang aku order:

Innokids Alphabet & Number Blocks with Flash Cards - rm43.90
Foldable Bag - rm59.90
Toiletries Bag - rm39.90
Alas Meja - rm14.90
Beg Serbaguna - rm9.90
Blouse - rm59.90
* Stainless Steel Vacum Flask - rm79.90 (masih menanti stok)

Total amount : RM228.40 tidak termasuk harga flask.
Erm sudah order semua dan bila kira jumlah mak aiii awat banyak benor aku beli barang. 

 Barangan Cosway...

Erm bila sudah perlu baru aku terhegeh-hegeh mencari. Alhamdulillah dapat lea juga kasut dan sandal itu. Itupun puas lea memusing kan mencarinya sampai udah rasa malas nak mencari nasiblah anak-anak tidak meragam.

Kasut dan Sandal baru saya (^_^)

1 comment:

Unknown said...

Innokids Alphabet & Number Blocks with Flash Cards where can buy it?thank

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails