Saturday 24 September 2011

Suasana Hari Raya Dimana Pun Jua (^_*)

Sudah nak habis raya baru aku berkesempatan stori pasal raya. Mood oklah nih kalau tidak faham-faham sajalah.

Berhari raya di kampung en. suami seronok. Asal raya saja tidak kira di mana, bila bersama keluarga tersayang pasti seronok kan...Anak-anak pun seronok dapat jumpa sepupu-sepupu yang semuanya lebih kurang sebaya.
Yang pasti jika beraya di Kuala Pilah hari pertama memang selepas habis sesi bersalaman dan sesi bergambar kami semua akan berkunjung mengunjungi rumah sanak saudara yang jauh-jauh nun.
Bila malam barulah tiba dirumah dan semua orang dalam kepenatan. Nak nak mak buyung ini.
Apapun seronok...
Jom layan gambar. Gambar ini pun terjumpa dalam lappy aku, my BIL yang transfer dari kamera dia.
Dalam kamera aku sudah habis terdelete. Tidak pasti macam mana boleh jadi gitu.

Hari kedua petang aku sudah pulang ke Bentong...Tapi perut tidak sihat aku asyik ke toilet sahaja.
Bukan apa Raya sakan makan pun sakan lea...hihihi...
Malam itu juga aku ke emergency ambil ubat untuk aku dan Sorfina...
Sorfina pun perut meragam...


 Sesi bergambar bersama ummi dan ayah tercinta...

 Suasana kami bersama keluarga tercinta..

 Sudah di Bentong..
Bersiap untuk menziarahi kubur di pagi raya ke-3...
Before pergi mari kita bagi duit raya dulu...

 Malam pula sakan main bunga api dan mercun..
Berlawan-lawan bunyi mercun ini...
En. suamilah yang sibuk layan anak-anak kecil...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails