Tuesday 6 September 2011

Sudah seminggu berhari raya

Salam 8 Syawal 1432h

Hari ini baru ada sedikit mood untuk menulis. Aku mula bekerja pada hari semalam. Huhuhu baru mula kerja aku sudah lewat semalam bukan apa mood raya + penat masih dalam kapala lah... Datang office semalam pun ramai yang tak masuk lagi. Ada yang sambung cuti. Aku memang halfday saja semalam sebab belah petangnya aku ada check up...

Huhuhu....cerita pasal check up memang sodeh den ini. HB darah still turun lagi. ERmmm sudah tak tahu nak buat apa. Nurse itu sudah suruh aku makan iron tables pagi petang pulak. Nak makan sekali sehari pun punyalah payah inikan pula dua kali sehari ohhh sodeh lagi den...

Semalam balik dari klinik tu terus melepet. Fikir macam mana ini kena naikkan HB before jumpa doc nanti. Tup tup hari ini buat hal lak. Tetiba lak bila makan saja muntah-muntah...huhuhu sedis sungguh. Tapi apakan daya ujian dariNya. Semoga Dia bagi aku kekuatan untuk meneruskan perjuangan ini. Amin...Amin...Amin...

Nota kepala ::: Nak upload gambor masa puasa dan raya ntah bila la agaknya. Asyik tergendala saja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails