Tuesday 6 October 2009

Ahadnya PULA...


gambar semalam...org2 kuat yg menyiapkan backdrop Jamuan...aku menyibuk jea...

AHAD Pagi pagi lagi Akalili suruh aku masakkan nasi goreng yang aku buat malam tadinya...Masalahnya nasi sudah habis aku goreng pada malamnya...kesian sungguh...lepas tuh ngadu kat abahnya... last last En Muz siap-siap ajak Akalili dan Dini keluar rupanya tapaukan Nasi Lemak dan Kuih Lapis kesukaan Dini dan Kuih Apam kesukaan aku lah ape lagi...hehehe... Aku pula sibuk membasuh kain baju di rumah... Dalam jam 12 macam tu aku da sampai office hantarkan barang...tak sangka sungguh aku ramai juga officemate datang untuk siapkan backdrop Jamuan Hari Raya yang bakal diadakan pada hari Rabu ini...siap makan Nasi Ayam lagi kat office yang mereka beli...DAN hari nie adalah hari Final untuk persiapannya...sangat sibuk masing-masing...tapi aku nak lepak gak...hikhik...ponet da den nie ha...

Tujuan sebenarnya aku ke Kuala Lumpur pada Ahad itu adalah untuk menghantar En Muz yang akan attend kursus di area Bangi gitu so aku singgahlah ke office sesambil gitu...En MUZ hanya daftar pada petangnya dan akan attend untuk 3 hari dari Isnin hingga Rabu...TAPI semalam petangnya dalam jam 3 lebih macam tu sudah sampai ke office aku...kursus habis awal katanya...so tunggulah aku sampai 4.30 untuk balik...
DAN PETANG AHAD ITU PULA AKU semua ke...alamak nenantilah sambung nak continue kerja da...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails