Friday 2 October 2009

ujian dariNYA....roti canai....taman permainan....

Alhamdulillah...Nur Dini Sorfina semakin pulih dari muntah-muntah dan cirit birit...pergi klinik 2 kali dan hospital sekali...last2 aku belikan susu tepung SIMILAC LF tak silap aku untuk sakit camni sesuai la amik...alhamdulillah dengan izin Allah nampak gak kekuatan pada Dini...memang kejap da kurus... sampai seluar pun longgar bila di pakai...semoga Dini cepat sembuh ya....



HAA...sebab En Muz cuti semalam dengan senang hati hendak menjemput aku pulang dari kerja...tq sayang ek...buat buatlah selalu...hikhik...so sebelum balik kami pekena Roti Canai di Restoran Haslam...Akalili suka sangat la makan roti canai kat situ...tapi kesian die kuah dal sudah habislah...so try kali sekali dua masuk mulut tak boleh jadi nie..."umi pedaslah, kakak tak naklah..." ok lah makan roti jea tanpa kuah...tapi memang Akalili tak lalu pun nak makan camtu so aku lah yg sambung habiskan...Dini memang makan roti canai tanpa kuar so ok jea lah makan...selera pun ok nampaknye...banyak gak die makan seronok aku tengok... Alhamdulillah...




DAN...Sebelum balik ke rumah dari makan-makan kami ke Taman Tasik Titiwangsa...En Muz cakap nak bagi Nur Dini Sorfina keluarkan peluh sikit...ok lah Dini nak gak la memain tapi tak seseronok kakaknya...habis semua benda nak di mainnyer...

2 comments:

Ms Haslina said...

alhamdulilah dini da sihat...senang hati emak...kan

maidatul said...

Alamdulillah kak da sihat...lega hati nie...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails