Monday 5 October 2009

berhari rayalah kita...

Sabtu lepas kami ke Jalan Klang Lama dan Paya Jaras Sg. Buluh...awal pagi nyer En Muz ajak ke surau dekat rumah sbb ada aktiviti majlis raya...tapi mengenangkan hujan turun agak lebat jugak so tak jadi pergi...sampai kain baju yang aku basuh diangkat semula la oleh En Muz...terima kasih ye abang tolong angkatkan padahal baru jea aku jemur...so aku siapkan sarapan pagi yang tak begitu heavy sebab nak makan makan lagi nanti...


Sarapan pagi yang ringan popia otak-otak bestttt dari Johor...dan aku goreng mini popia yang aku bt hari tu...En Muz memang layannn sangat la menda nie...minum bersama teh O panas sangatlah syokkkknyer...hujan lak masih turun sedaplah layannnnn......

Tengok nie syokkk sampai kat rumah pun tak habis-habis main belon sabun nie...sedaya upaya juga Akalili buat belon nie jadi besar...aku tengok kesabaran die buat sangatlah sabar...mudah-mudahan Akalili akan menjadi anak yang penyabar...

2 comments:

Ms Haslina said...

pagi ahad lepas akak buat jemput tepung jea utk breakfast...lama benar tak makan jemput..sodap gak...

maidatul said...

oit jemput2 lagi syokk layan nie kes da malas le masak camtu jea...lagi pun nak cepat...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails