Friday 9 October 2009

Penat gilosss hari nie...

Hari ini aku datang ke office dengan berpakaian sukan jea...sebabnya di office aku ada gotong royong untuk keindahan office...sangat sesuailah setelah banyak aktiviti makan berlangsung dalam minggu ini...dan sekarang bagi keluar peluh sikitlah pula...sangat seronok sekali sekala beraktiviti begini...hehehe...start pukul9 pagi sampailah petang akan bergotong royong...bagus bagus bagus...tapi boleh ke aku nak bergotong royong ini...ada seseorang telah memfollow aku samapi ke office...
HAA Aku pun risau rasa berat badan nie da naik naik jea rasa...mana tak nya... seingat aku sebelum puasa hari itu berat aku 56kg...tapi 2 hari lagi nak puasa aku timbang lagi...bolehlah pula naik 2kg jadi 58kg lah pula...aku pun pelik mesti kes takut puasa aku makan cukup-cukup...gamaknyalah...lepas raya pula hentam makan semua menda ikut rasa...ahah lagilah naik rasanya...dengan jemputan makan di rumah kawan-kawan aku lagi lah confirmed macam naik jea berat ini...so aku timbanglah last week lepas sibuk ke makan sana sini... alaihai sah aku naik da...53kg jea... mustahil...aku target dalam 50kg kebawah...huhhh sedih jea mesti banyak sangat aku da makan ini sebab masa last puasa tu aku rasa berat aku mesti kurang lagi dari 53kg ini...whuaaa aku nak turun lagi nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails